Aangezien wij de wonderen van God, God niet echt kunnen begrijpen met ons natuurlijk verstand moeten we die begrijpen met een deel in ons wat Geest is. Dit artikel is een voorstukje op het artikel van gebedsgenezing op Ziel, Geest en Lichamelijk niveau dat artikel vind je weer vanzelf onderaan dit artikel.




God is liefde en licht, vandaar dat het ook op mijn blog van succes in de liefde benoemd wordt.

Wonderen van God

Vanuit geloof kun je dingen geloven en ervaren die je fysiek niet kunt zien. Een van de grootste wonderen van God is dat hij de mens geschapen heeft naar zijn gelijkenis. Sommigen geloven niet in de wonderen van God, dit ongeloof komt voor in 3 verschillende vormen:

  • Onwetendheid
  • Foutief geloof
  • Natuurlijk ongeloof

Als je gelooft in de wonderen van God, als je een beroep doet op de wonderen van God dan hoeft dat niet met een zwaarmoedig en uiterlijk vertoon, maar wel innerlijk en met veel oprechtheid.

In bijna alle nationale en of internationale boeken over Positief denken die je leest staat geschreven dat je de kracht en de verlichting uit jezelf moet halen. Dit komt uiteindelijk allemaal neer op de geschriften die in de Bijbel vermeld staan, alleen anders verwoord.

Een van de wonderen van God, maken je duidelijk dat je een beroep kunt doen op je eigen Christusbewustzijn. Het zoeken naar de verlichting in jezelf, de wedergeboorte.

Wat houdt de wedergeboorte eigenlijk in? De bijbel bedoeld hiermee het weer tot leven wekken van de menselijke geest “die dood was door de overtredingen en zonden” en dus van God gescheiden was. De wedergeboorte wordt gezien als een eenmalige gebeurtenis, waardoor er een levende verbinding met God ontstaat.

Als je Christelijk bent, dan ontvang je na je geboorte de doop. Wedergeboren houdt in dat je vanuit vrije wil contact met God, Jezus Christus en de Heilige Geest zoekt.

God bestaat uit een drie eenheid: God, Jezus Christus en de Heilige Geest en hij heeft de mens geschapen naar zijn gelijkenis (een van de wonderen van God).

Wij als mens bestaan uit een 3 eenheid en op al deze 3 niveaus hebben we onze verlangens en of behoeftes. Ontbreekt het op een van deze 3 niveaus dan kan ons hele gestel in onbalans raken. Dit duid erop dat onze 3 eenheid EEN is.

De Heilige geest wordt in het christendom gezien als de geest van God, die van God en Jezus Christus uitgaat. God, Jezus Christus en de Heilige Geest vormen samen de 3 eenheid.

Jezus Christus had aan zijn apostelen belooft dat hij na zijn hemelvaart de Heilige Geest zou sturen die de mensheid zou helpen in hun persoonlijk geloof. En om kracht te geven om te kunnen getuigen van dit geloof (Handelingen 2:1-41).

Het doel van een van de wonderen van God, is ontwikkeling. En alles wat leeft heeft het recht om zich zover te ontwikkelen als zijn vermogen sterkt.

Goed en kwaad zijn een product van de Geest, de mens kan in zijn verbeelding goed of kwaad scheppen. Verbeelding heeft daarmee haast een magische kracht. Omdat het denken de substantie door en in in alles is, communiceert het ook met alles.

Negatieve gedachten bevinden zich in het donker en positieve gedachten staan in het licht. Daar je onderbewustzijn scheppend van aard is en een eenheid vormt met de Goddelijke bron die je heeft geschapen, zal het ook geluk voor je kunnen creëren. Een van de wonderen van God, als je het maar ten volle begrijpt.

En als je er maar nadrukkelijk naar verlangt en jezelf niet gaat saboteren (bij wijze van spreken door te denken dat je het toch niet verdiend, terugblikkend op alle ellende die je al hebt meegemaakt).

Vaak maken mensen met een goed hart, veel meer ellende mee dan mensen met een minder goed hart. Waarom omdat er ook heel veel verkeerde mensen zijn, die  gebruik maken van iemand die een goed hart heeft.

Beste lezer, ik stel je nu de volgende vragen:

  • Wil jij graag een positieve verandering in je leven?
  • Ben je er echt klaar voor?
  • Wil jij je krassen op je Ziel en in je Geest vervagen?
  • Wil jij jouw Christusbewustzijn triggeren?

Dit artikel over gebedsgenezing geeft jou veel en veel meer interessante en verkwikkende informatie dan dat je in dit artikel kunt vinden. Ontdek het en geniet er van. Onthoud een van de vele wonderen van God ben je zelf, je moet het alleen leren te begrijpen.

Geschreven door: Alicia

Ben je op zoek naar succes in de liefde?  Kijk voor meer liefde artikelen op de “succes in de liefde” pagina met tips en adviezen op liefdes gebied.




Share:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *